Különleges előadás Tihanyban

Rovat Narconon Balaton Hírei

Lassan eljött a nyár vége, ám a Rock Star, a Narconon hajója tovább szeli a Balaton habjait, s legénysége felvilágosító előadást tart...

Lázár Csaba előadása a Tihanyi félsziget strandján

Öbölátúszás

Rovat Narconon Balaton Hírei

"Ha Balatonfüred és augusztus, akkor Öbölátúszás", hangozhatna a jelmondat. A Balatonátúszást követően a Balaton következő legnagyobb úszó rendezvénye a Balatonfüred és Tihany között megrendezett Öbölátúszás, ahonnan természetesen a Narconon hajója sem hiányozhatott.

Segítségre készen az elsők között foglaltuk el helyünket a pálya mellett

A Narconon a Balaton és a Mentalista

Rovat Narconon Balaton Hírei

Kora reggel van, a nap nem olyan régen kelt fel. Hideg szél fodrozza a Balatoni vizét. Egy bordó autó áll meg az út mellett hatalmas NARCONON felirattal, amiből hárman szállnak ki. Összenéznek, bólintanak és megjegyzik: időben ideértünk.

Danny Blue és Lázár Csaba a Narconon hajón

Kékszalag 2012

Rovat Narconon Balaton Hírei

Minden évben igyekszünk ott lenni a Balaton Kékszalagjának rajtjánál. Idén szoros programunk volt ezen a hétvégén. Csütörtökön Balatonfüred a Kékszalag rajta!

Túristák a füredi mólónál,  háttérben a lobogókkal öltöztetett Rock Star, a Narconon hajója

Nyomtatás

Balaton-átúszás - újra ott voltunk!

Rovat Narconon Balaton Hírei

Hajónk és legénysége minden évben meghívást kap a Révfülöp és Balatonboglár között megrendezésre kerülő 5,4 km-es balatonátúszásra, hogy őrhajóként segítsük az úszókat.

2010 07 06 balatonatuszas5

Nyomtatás

Mozijegyet osztunk a Balaton partján!

Rovat Narconon Balaton Hírei

Egy időben nyílt meg a nagyközönség előtt Siófokon a Siópláza, és benne a régen várt mozi, valamint a Narconon Balaton weblapján a Narconon "Igazság a drogokról" című előadását vetítő online filmszínház!

A nyomtatható mozijegy,  melyet bárki szabadon kinyomtathat otthon és terjeszthet barátai, ismerősei között.  A nyomtatható verzióért kattints a képre!

Nyomtatás

Balatonfüreden jártunk a sárkányhajó bajnokság idején

Rovat Narconon Balaton Hírei

Miközben a Balatont járja a Narconon hajója, egy különleges eseménynek kellős közepén találtuk magunkat. Kora reggel feltűntek a sárkányhajók.

Váczi Eszter koncertje, és közönségétől pár méterre csorgunk el teljes vitorlázattal

Nyomtatás

Elindultak élő előadásaink a Balaton parton!

Rovat Narconon Balaton Hírei

Miután elindítottuk az Online vetítést weboldalunkon, elindítottuk élő előadás sorozatunkat, mellyel a jövőben segíteni tudjuk a Balaton partján élőket és nyaralókat, hogy megtudhassák az igazságot a drogokról. Így csatlakoztunk az ország Narconon előadói hálózatához, és a világ több mint 145 országában működő aktív, előadásokat is szolgáltató csoportjaihoz.

A jövőben élő előadásainkon keresztül is meg tudnak ismerkedni a balatonparton élők és nyaralók a drogok valódi veszélyeivel.

Nyomtatás

Újra a vízen várjuk a balatoni szezon indulását!

Rovat Narconon Balaton Hírei

Már több éves tapasztalat, hogy a balatoni szezon valójában július közepétől augusztus végéig tart. Ám az előkészületeket már most megkezdtük. Éppen a napokban fejeződött be a hajó árbocának megerősítése, és az első próbautakon is túl vagyunk.

A Narconon hajója próbaúton a balatonfüredi mólónál

Nyomtatás

Elindult a Narconon Balaton blogja, a Drog Story!

Rovat Narconon Balaton Hírei

Lassan vége a januárnak, és ezekben a hónapokban, amikor még nem érkeztek meg az emberek a Balatonra, igyekszünk más módon elérni őket. Elindult a Drog Story blog.

Elindítottuk a Drog Story oldalt!

©2016. NARCONON Magyarország. Minden jog fenntartva. A Narconon név és szimbólum bejegyzett védjegyek és szolgáltatási jegyek, amelyek az Association for Better Living and Education International (Szövetség a Jobb Életért és Oktatásért) tulajdonában vannak. Használatuk annak engedélyével történik.

Weblapunk sütiket (cookies) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Hogy többet szeretne tudni a sütik használatáról kattintson ide.

Elfogadom a sütik használatát.